2012. november 22., csütörtök

Az első szó

Petikém kimondta az első szavát, mely ez volt: "desszertet".

Történt pediglen, hogy egy novemberi szerda este éppen frissen sütött pizzatekercset majszolt a két fiú. Nagyjából egyszerre fejezték be, amikor Petit vettem ki az etetőszékből, Simi és kezdte lerázni kezéről a morzsákat. A nagy, szemét le sem véve a meséről, köntörfalazás nélkül, viszonylag lényegretörően kiadta az utasítást: Desszertet!
Ahelyett, hogy 1. kikapcsoltam volna a tévét; 2. felvilágosítottam volna a társadalmi érintkezés alapszabályairól, illetve 3; tájékoztattam volna, hogy pizzatekercs után nincs külön desszert, már rohantam is a konyhába piskótatallérért. Peti négykézláb utánam, belémcsimpaszkodik, megrángatja a nadrágomat, miközben kantálja: "dejejte, dejejte". Aztán csöpp kezével egy szempillantás allatt tünteti el csöpp kis szájában a tenyérnyi kis piskótát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése