2013. szeptember 30., hétfő

"...amit nem szerettem volna az élő nyelvből megtanulni" rovatunk folytatódik

bal első, vezető oldali, autókilincs, eltört...

avagy a szerelő, amint végignézte, hogy
- beültetem a kicsit hátulra, bekötöm,
- beültetem a nagyot a másik oldalra, bekötöm,
- kinyitom az anyósoldalt, bemászom, belülről kinyitom a vezető oldali ajtót, kilököm annyira, hogy nem csapódjon vissza,
- kimászom az anyósoldalról, becsukom, majd  - amennyi eleganciával ezek után csak lehet - beülök a kormányhoz (magamban udvarias mosolyt intve a boynak, aki ugye udvariasan tartja nekem az ajtót),
megkérdezte, hogy segíthet-e valamiben.

- Asszonyom,  a kilincs meglesz szerdára, de a lakkozás miatt itt kell hagynia az autót péntekig... - majd rámnéz, két gyerek szakad le rólam, meg egy hervadozó bőrkabát, valamint egy színben mind az én, mind a két gyerek ruháitól elütő hátizsák, amely többek között egy törött csokimikulást (igen, szeptember 30-án), és egy rohadozó, elfeledett sajtdarabot rejt, amit a srác nem tud, illetve nem rejti a forgalmit, ami viszont kiderült - vagyis hát nem tudom, hogy a lakkozás Önnek mennyire fontos...

A körömlakk, az igen, valamikor egyszer, régen...

"Nem hiszem el" rovatunk következő láncszeme pedig:

Az alap, hogy egy gyerek, amint beszokik az oviba/bölcsibe, azonnal elkap egy gusztusos kis takonykórt, hogy otthon kelljen maradnia, és lehessen előlről kezdeni a beszoktatást.
Petikém tud jobbat. Mivel a beszoktatást eleve nem lehet előlről kezdeni, tekintettel arra, hogy lineárisan semmilyen ívet sem ír le, egy megvastagított pontot maximum, ezért még a beszoktatás alatt elkapta a takonykórt.
Emberek: erről a bölcsiről ennyit.

U.I. Milán, ha így tudod meg, sajnálom, eltörött a vezető oldali kilincs mert odacsuktam a biztonsági övet, de szerdára megcsinálják, és a fényezés egy négyzetcentiméteren jött le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése