2013. december 6., péntek

Peti beszokott.

A PETÍÍÍ BESZOKOTTTTT!

Szeptember 9-én kezdtünk, igaz kihagytunk másfél hónapot, de december 3-ára beszokott.
... a csatát én nyertem...

Csütörtökön voltam németórán. Az érzést ahhoz tudnám hasonlítani, mintha új pasim lenne. Sőt jobb, mert megvan a régi, jól bevált pasim is. Tehát annál is jobb, mintha új pasim lenne. Nekem most jó. És a gyerekeknek is, mert ilyen türelmes még soha az életükben nem voltam velük. A karácsonyi készülődésben ott tartok, hogy mélybordó csíkokat horgoltam, hogy át tudjam kötni velük a kanapé díszpárnáit, mintha ajándéknak lennének becsomagolva:


Jól el fogom tenni őket, mert ilyesmire úgysem lesz többet az életben időm... Na megyek szaloncukrot gyártani és németházit írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése