2014. február 23., vasárnap

Simikém

1. Hosszasan magyarázok neki valamit.
- Simikém, nagyjából érted?
- Nagyjából értem. Csak kisséből nem.

1.2.  Ő: - Én nem kérek rá snidlinget!
        Én: - Simi nagyjából már leszedegettem róla a snidlinget.
        Ő: - Akkor én a kisséből kérek.

2. Kapok tőle egy autót, amit legóból épített. Kiteszem a mikró tetejére.
Két nappal később újra autót akar építeni legóból. Keres hozzá kerekeket, kijön a konyhába, megnézi ezt az autót is, de visszateszi a helyére.
Apja kérdezi: ma a baj?
- Nincs több kerék...
- Akkor hozd ide az autót a konyhából, szereljük le róla.
- Azt nem lehet, a mamának építettem, és benne van a szeretetem. Nem szeretném szétszedni.


3. És a végére egy Peti:
Én: Papa elment itthonról.
Ő: Autó (=Papa) nnnnnnyéóóó-nnnnnnyéóóóó (=az Mx-5-ös hangja, amikor Papa 3-asban indulva 5 másodperc alatt 90-en nyomja. A 30-as övezetben.)

1 megjegyzés:

  1. szia!nagyon orulok az ilyen leirasoknak, hisz igy jobban ismerjuk egymast tavolrol. tunderiek ezek a gyerek megjegyzesek!puszi mindnek j.

    VálaszTörlés