2014. március 26., szerda

a lónak is négy lába van...


A képen látható legnagyobb gyerek pasi a férjem. Aki hétfőn este hosszasan ecsetelte, hogy sem elég szigorú, sem elég következetes nem vagyok a gyerekekkel. Kedden IKEÁ-ban voltunk. Előre tisztáztam a fiúkkal, hogy aki rosszul viselkedik, az nem kaphat fagyit az étteremben. Simi (a képen hátul) nem fogadott szót, én mondtam neki, hogy nem kaphat fagyit. A férjem magunk között hozzá is fűzte, hogy igen, így kell ezt csinálni, így majd megtanulja, és nehogy megszánjam, tényleg ne vegyek neki fagyit.
Nem vettem.
Ellenben, amikor csomagoltam az évek óta áhított, csipkézett szélű, rózsaszín tányérjaimat, mit látok?
Ő, a szigorú, a konzekvens, az okos és zord atya, na mit csinál? Áll a fiúkkal a gumicukros standnál, a gyerekek kezében egy-egy zacskó és engedi unszolja a fiúkat, hogy vegyenek a zacskóba minél több gumicukrot.
Most akkor én nem vagyok elég szigorú, vagy az volt a baja, hogy túl anyásak lettek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése