2015. május 13., szerda

A vevőim szórakoztatnak

Nekem annyira jó. Ha kellő humorérzékkel állok hozzá a sorshoz, egész nap röhöghetek. Ugyanis:

A boltom egy galéria, ahol porcelánt, festményeket, antik bútorokat szőtteseket, kézzel festett kerámiát, és némi igényes magyar alkoholt árulok.
Vevő1: Kár, hogy Borsodi nincs.
(azt zárójelben teszem hozzá, hogy ugye Bajorország, Oktoberfest, Hofbrau München, Paulaner, Hacker Pschorr, Erdinger, Wittmann, Landshuter Brauhaus...)

Én: ... és ezeket a képeket egy naív festőnő készítette, aki a férje halála után kezdett festeni...
Vevő2: Na ugye. Én mindig mondom, hogy egy férj mellett az embernek nincs ideje.

Egy szép tájkép előtt:
Vevő3: Na, pont ilyen kép kellene az ebédlőmbe, de világosabb zöldben.
Én: jövő hétfőre hamisítok egyet Igen, az biztosan szép lenne, de tudja az olajfestmények idővel mind besötétednek.

Vevő4: Nemrég vettem egy antik komódot, és találtam benne egy porcelán tálat, aminek a széle lyukacsos volt. Az mennyit ér körülbelül?
Én: (szerintem 15 Euro) Mekkora, ki gyártotta, hogy néz ki...?
Ő: Fogalmam sincs.

Vevő 4/2:
Amikor 20 éve Magyarországon jártam, vettem egy teáskészletet, ami zöld volt. Olyat árul?
Én: nem Mekkora, ki gyártotta, hogy néz ki...?
Ő: ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése