2015. június 24., szerda

Most akkor hogyan is volt pontosan?

Simitől azt kértük, hogy ha a tanítónéni ad extra feladatot (úgymond szorgalmit), akkor azt egyszer-egyszer, csak úgy mutatóba, csinálja néha meg.
A gyerkek egyébként nem piros/fekete pontokat kapnak, hanem a "nevük" a tökéletes kékről (a zöld és a sárga érintésével) átkerül a "rossz" pirosra.

Ma ülünk a kocsiban, az iskolából tartunk a munkahelyemre.
Én: Simi, milyen napod volt ma?
Ő: Remek. A tanítónéni elejtette a könyvét, és én lehajoltam, felvettem neki. Nagyon megdícsért. Ezért nekem csak egy házit kell ma írnom, a többieknek kettőt.
Én: Tényleg?
Ő: Öhöm. És kéken voltam, és megcsináltam az extra feladatot.
Én: Tényleg?
...
Ő: Jó, a házi nem volt igaz, a többi igen.
(Én: nevetek. Na jó, tudtam ám. Sőt:)
...
Ő: Jó, és sárgán voltam. És nem is volt ma extra feladat.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése